Pagina wordt geladen ...

Complimenten en klachten

Wij horen graag van u hoe u de zorg van onze praktijk vindt. Dit kunnen positieve en negatieve ervaringen zijn. Bijvoorbeeld over uw behandeling of over het contact met de arts, praktijkondersteuner of assistente. Als u uw mening geeft, helpt dat ons om de zorg te verbeteren.
 

Complimenten en ideeën

Heeft u een compliment voor ons? Of een idee om onze zorg te verbeteren? Dat horen wij natuurlijk graag! Bel ons of laat een bericht achter via MijnGezondheid.net.
 

Klachten

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Heeft u een klacht? Dan kunt u dit op verschillende manieren laten weten:
 
1. Bespreken in de praktijk
Als u niet tevreden bent, kunt u dit het beste direct bespreken met de medewerker over wie het gaat. Dit is vaak de snelste en makkelijkste manier. 
 
2. Online doorgeven
U kunt een klacht over medische zaken ook online doorgeven via ons eigen klachtenformulier of MijnGezondheid.net. Gebruik daarvoor een e-consult. Wij reageren binnen 5 werkdagen.
 
3. Bespreken met SKGE
Vindt u het lastig om uw klacht met ons te bespreken? Of komen we er samen niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Samen met iemand van SKGE bespreekt u uw klacht en zoekt u naar een oplossing. De medewerker van SKGE kiest geen partij en heeft dus geen mening. Hij of zij probeert alleen te helpen om het probleem op te lossen.
 
Contact SKGE:
 
4. Uitspraak van de Geschillencommissie
Als u er met uw huisarts en de medewerker van SKGE niet uitkomt, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschillencommissie Huisartsen. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit:
  • een voorzitter (jurist)
  • leden namens de patiënten
  • leden namens de huisartsen
     
De commissie wordt geholpen door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
 
De uitspraak van de Geschillencommissie is definitief.

 


bel ons Bel ons op 0528 22 00 00 | Voor spoed bel met 0528 22 00 07