Pagina wordt geladen ...

Complimenten en klachten

Wij horen graag van u hoe u de zorg van onze praktijk vindt. Dit kunnen positieve en negatieve ervaringen zijn. Bijvoorbeeld over uw behandeling of over het contact met de arts, praktijkondersteuner of assistente. Als u uw mening geeft, helpt dat ons om de zorg te verbeteren.

Complimenten en ideeën

Heeft u een compliment voor ons? Of een idee om onze zorg te verbeteren? Dat horen wij natuurlijk graag! Bel ons of laat een bericht achter via MijnGezondheid.net.
 

Niet tevreden? Praat erover met ons

Wij vinden het als huisarts maar ook als doktersassistent, praktijkondersteuner en praktijkmanager belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat er iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen. U kunt dit bespreken op de volgende manieren: 
 
1. Bespreken in de praktijk
Als u niet tevreden bent, kunt u dit het beste direct bespreken met de medewerker over wie het gaat. Dit is vaak de snelste en makkelijkste manier. 
 
2. Online doorgeven
U kunt een klacht over medische zaken ook online doorgeven via ons eigen klachtenformulier of MijnGezondheid.net. Gebruik daarvoor een e-consult. Wij reageren binnen 5 werkdagen.
 
3. Bespreken met SKGE
Vindt u het lastig om uw klacht met ons te bespreken? Of komen we er samen niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Samen met iemand van SKGE bespreekt u uw klacht en zoekt u naar een oplossing. De medewerker van SKGE kiest geen partij en heeft dus geen mening. Hij of zij probeert alleen te helpen om het probleem op te lossen. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vult u dan het klachtenformulier in of bel met het SKGE. Het is bij contact met het SKGE wel van belang dat u aangeeft over welke zorgverlener uw klacht gaat. 
Contact SKGE:
4. Uitspraak van de Geschillencommissie
Als u er ook met hulp van de medewerker van het SKGE niet uitkomt, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschillencommissie Huisartsen. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit:
  • een voorzitter (jurist)
  • leden namens de patiënten
  • leden namens de huisartsen
De commissie wordt geholpen door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. De uitspraak van de Geschillencommissie is definitief.

 


bel ons Bel ons op 0528 22 00 00 | Voor spoed bel met 0528 22 00 07